Altijd bereikbaar als professional in de zorg
met de antwoordservice van Call Care.
Als zorgspecialist wilt u zich richten op uw kerntaak: zorg verlenen. Het maken van afspraken met patiënten hoort erbij, maar dat is een tijdrovende klus. Gemiddeld duurt zo’n telefoongesprek inclusief verwerkingstijd 3 minuten. Bovendien kan een telefoniste niet continu bereikbaar zijn als die op deze manier veel afspraken moet inplannen. Wij kunnen u daarmee helpen. Dat eerste belangrijke contact met uw (mogelijke) patiënt kunnen wij uit handen nemen met onze telefoonservice en/of online agendabeheer. Daarnaast kunnen wij ook uw e-mails en WhatsApp-berichten beantwoorden, precies op de manier zoals u dat wilt.
Onze medewerkers zijn thuis in de zorg qua vakkennis en jargon, ze beschikken over routine en over praktijkkennis. Daardoor helpen zij uw patiënten snel, aangenaam en discreet verder. In het systeem waarmee wij werken, zien onze medewerkers precies hoe zij uw telefoontjes mogen afhandelen. Dat betekent dat zij snel kunnen schakelen en op de juiste momenten in het telefoongesprek de juiste informatie aanbieden.
Iedere zorgverlener krijgt maatwerk tegen vaste lage kosten per maand. Bekijk hier onze tarieven.
Na jarenlange toewijding aan professionele telefonische bereikbaarheid is Call Care B.V. per 09-05-2025 definitief gestopt met haar dienstverlening.
Wij danken al onze klanten, partners en medewerkers voor het vertrouwen en de prettige samenwerking.
— Het team van Call Care
Bel ons op: (010) 280 33 33
Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ