Teleservice die bij uw bedrijf past

Het lijkt zo eenvoudig: de telefoon opnemen zodra deze overgaat. Helaas is de praktijk soms wat weerbarstiger. U heeft een afspraak waarbij u niet gestoord kunt worden, of uw telefoniste is gedurende langere tijd afwezig. Omdat uw telefonische bereikbaarheid belangrijk is voor u en uw relaties, biedt de teleservice van Call Care uitkomst. Wij beantwoorden uw telefoontjes wanneer u zelf daar niet in de gelegenheid toe bent, of gedurende een bepaalde periode of zelfs buiten kantoortijden. Call Care garandeert als een van de topspelers in de markt, uw bereikbaarheid.

Doorschakelen naar Call Care

Call Care werkt volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw beller nooit in de wacht wordt gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. U kunt naar ons doorschakelen met iedere telefoon of telefooncentrale. U kunt ook meerdere lijnen doorschakelen. In combinatie met onze telefoonservice bieden wij ook online agendabeheer aan. Zo beantwoorden wij niet alleen uw telefoontjes maar plannen wij direct uw afspraken in.

Online agendabeheer

Naast het beantwoorden van uw telefoon, kunnen wij uw agendabeheer voor u uit handen nemen. De wijze waarop wij uw agenda beheren, bepaalt u helemaal zelf. Call Care plant alleen afspraken in binnen de door u aangegeven beschikbare periode. Daarnaast bepaalt u welke delen van de agenda onze telefonistes mogen inzien en in hoeverre uw relaties zelf afspraken kunnen inplannen.

Onze dienstverlening

Call Care biedt u graag de ondersteuning die u nodig heeft. Meer informatie over onze teleservice dienstverlening, vindt u hier:

Teleservice 1 maand op proef?

Middels een proefmaand overtuigen wij u graag van onze toegevoegde waarde. Binnen een halve werkdag kunnen wij voor u operationeel zijn. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op. Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.