Klantcase

Nederland Golft werkt  sinds 2012 naar volle  tevredenheid samen met Call Care. Call Care  is in staat gebleken om ons gehele e-mailverkeer adequaat en professioneel af te handelen. Wij hebben ruim 10.000 leden die dagelijks bellen en e-mailen met allerlei vragen en verzoeken. Hier wordt op een klantvriendelijke wijze mee omgegaan en informatie wordt correct en snel doorgespeeld.


Opgegeven mutaties worden direct verwerkt in ons eigen administratie  ledensysteem. Hierdoor kunnen wij enorm snel schakelen naar onze leden toe en wordt de database continue up to date  gehouden. Call Care werkt  bovendien met  efficiënte en gebruiksvriendelijke software en goed getrainde  medewerkers. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat Call Care  een fijne en betrouwbare partner blijkt  die bovendien steeds weer aan de weg  timmert  om de dienstverlening  te verbeteren en de service levels hoog te houden. Ook maken wij gebruik van de uiterst correcte telefoonservice van Call Care.