Klantcase

Naast de verkoop van producten en systemen kent FP-Ruys een technische dienst met een landelijke dekking waarmee ruim 23.000 onderhoudscontracten worden bewaakt. Het product kan namelijk nog zo goed zijn, de kracht van een bedrijf valt of staat met de service die het bedrijf biedt aan haar klanten. Bij FP-Ruys hebben we hier goed over nagedacht! Geheel naar wens kunnen wij bijvoorbeeld binnen 48 uur, maar ook binnen 2 uur, bij onze klant zijn!

Een belangrijk onderdeel van de serviceverlening vindt plaats op onze telefonische helpdesk. Hier komen alle vragen en serviceverzoeken binnen. Een goede telefonische bereikbaarheid is dan ook een belangrijk punt. Op sommige dagen was het echter zo druk dat lange wachttijden ontstonden. Onze telefonische bereikbaarheid is sterk verbeterd nu de overloop van ons inkomend telefoonverkeer wordt doorgeschakeld naar Call Care. Een klant staat nu maximaal 2 minuten in de wacht, waarna de doorschakeling plaats vindt.

De gesprekken worden door Call Care professioneel afgehandeld. Doordat de medewerkers van Call Care de telefoon als zijnde FP-Ruys opnemen, merkt de klant niet dat hij met een externe partij te maken heeft. Bovendien kan een deel van onze meest gestelde vragen direct door de Call Care medewerkers worden beantwoord.