Klant contact centrum dat bij uw bedrijf past

Uw klanten rekenen op uw bereikbaarheid. Een niet beantwoord gesprek of in de wacht worden gezet kan leiden tot ontevreden klanten en zelf tot misgelopen of een verminderde omzet dan wanneer uw wel goed bereikbaar bent. Er zijn meerdere redenen denkbaar waarom uw huidige telefonische capaciteit (tijdelijk) niet volstaat. Een recente marketingactie, een uitgaande mailing of nieuwsbericht in de (lokale) krant. Met het klant contact centrum van Call Care bent u altijd goed bereikbaar voor uw klanten zonder dat u hier omkijken naar heeft.

Wanneer kan het klant contact centrum van Call Care u uitkomst bieden?

  • Als u altijd verzekerd wilt zijn van uw telefonische bereikbaarheid
  • Als er sprake is van toenemend telefoonverkeer en uw huidige bezetting dit niet kan opvangen
  • Tijdelijke afwezigheid van uw eigen receptioniste/telefoniste
  • Periodes waarin u gebruik wilt maken van flexibele inzet;

Hoe werkt het?

Voor uw klanten is het alsof onze telefonistes bij u werkzaam zijn. Aan de hand van een telefoonscript worden uw telefoontjes op eenzelfde wijze behandeld. Wij werken daarnaast volgens het 1-lijn principe. Dit betekent dat uw bellers nooit in de wacht worden gezet voor een gesprek van een andere klant. Doorschakelen kan snel, eenvoudig en altijd zonder aankondiging. UCall Care verstrekt u een uniek doorschakelnummer waarmee wij uw bedrijf in ons systeem herkennen. Wij beantwoorden uw telefoongesprekken vriendelijk, beschikken over het juiste vakjargon, spreken diverse talen en altijd met een glimlach op het gezicht. Dat zien uw relaties niet direct, maar dat merken zij wel.

Alle dienstverlening onder één dak?

Nieuwsgierig naar wat het klant contact centrum voor uw kan betekenen?  Meer informatie over onze verschillende services en hoe wij deze voor u kunnen inzetten, vindt u hier:

Klant contact centrum 1 maand op proef?

Wij overtuigen u graag van onze toegevoegde waarde middels een proefmaand. Voor meer informatie over deze proefperiode en onze tarieven nemen wij graag contact met u op. Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.