Betrouwbaar inbound callcenter

Voor u of uw bedrijf is telefonisch goed bereikbaar zijn belangrijk. Een niet beantwoord gesprek of een lange wachttijd kan leiden tot ontevredenheid bij de beller of zelfs tot gemiste omzet. Met het inbound callcenter van Call Care bent u altijd bereikbaar voor uw relaties, zonder dat u hier enig omkijken naar heeft. Wellicht zijn er redenen waarom uw huidige telefoon capaciteit niet (meer) voldoet of is een eigen telefoniste te duur.

Wanneer is het inbound callcenter van Call Care geschikt voor u?

  • Als u nooit een telefoongesprek wilt missen (eventueel ook buiten kantoortijden)
  • Als uw bedrijf te klein is om een telefoniste in dienst te nemen
  • Bij afwezigheid van uw eigen receptioniste/telefoniste wegens ziekte of verlof
  • Als er piekmomenten zijn in het telefoonverkeer en u een flexibele oplossing hiervoor zoekt

Onze dienstverlening

Call Care biedt u graag de ondersteuning die u nodig heeft. Naast het verbeteren van uw telefonische bereikbaarheid denken wij graag met u mee hoe wij u optimaal kunnen ondersteunen. Meer informatie over onze inbound callcenter diensten, vindt u hier:

Twintig jaar ervaring als inbound callcenter

Call Care beschikt over ruim twintig jaar ervaring als inbound callcenter.  Wij bedienen inmiddels meer dan 100 advocatenkantoren, diverse zorgverleners. Kwaliteit en professionaliteit staan bij ons voorop. Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?

Inbound callcenter een maand op proef

Wij geloven in onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Maak kennis met Call Care en wat wij voor u kunnen betekenen middels het inbound callcenter een maand op proef. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op. Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.