E-mailafhandeling

Efficiënte e-mailafhandeling door Call Care

Laat ons uw e-mails beantwoorden en uw inbox overzichtelijk houden. Dankzij de e-mailafhandeling van Call Care geniet u van een goede bereikbaarheid en krijgen uw klanten snel reactie op hun vragen. Wij zorgen voor een efficiënte afhandeling van uw e-mails, zodat u tijd overhoudt voor andere werkzaamheden.

Onze deskundige medewerkers hebben ruime ervaring met het beantwoorden van e-mails en weten precies hoe zij de meest gestelde vragen op professionele wijze moeten beantwoorden. Uw klanten krijgen binnen 24 uur een vriendelijke en correcte reactie op hun e-mail.

Wilt u meer informatie over e-mailafhandeling of wilt u direct een offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Krijg grip op een overvolle inbox

Wanneer het gaat over zakelijke communicatie, kunnen we niet om e-mails heen. Veel bedrijven lopen tegen een overvolle inbox aan en dat laat precies zien waarom e-mail zo belangrijk is. Klanten willen niet wachten, maar willen juist zo snel mogelijk antwoord op hun vraag. Onze medewerkers nemen uw inbox volledig over. Wij werken direct in uw systeem en reageren snel en professioneel op uw klanten.

Onze e-mailafhandeling is ontworpen om uw bedrijf te helpen bij het beheren van inkomende e-mails. Het maakt niet uit of het gaat om vragen over producten, adviezen na aankoop, klachten of algemene opmerkingen: ons team weet precies op welke manier ze moeten reageren en helpen u om tevreden klanten te realiseren. We passen onze tone of voice volledig aan zodat uw klanten het idee hebben dat ze met één van uw medewerkers communiceren.

Onze werkwijze bij e-mailafhandeling

Wanneer u kiest voor e-mailafhandeling door Call Care geeft u ons toegang tot uw zakelijke e-mail. Voordat we daadwerkelijk aan de slag gaan, spreken we af op welke wijze we uw e-mails beantwoorden. We verzorgen al voor veel bedrijven de e-mailafhandeling, waardoor we ruime ervaring hebben met het beantwoorden van verschillende soorten vragen. Onze medewerkers behandelen de e-mails volgens uw wensen. Call Care reageert altijd binnen 24 uur op een manier die past bij uw bedrijf en communicatie.

Het grootste deel van de e-mails kunnen we direct afhandelen. In sommige gevallen hebben we eerst meer informatie van u nodig, maar dan zorgen we er wel altijd voor dat de klant een reactie ontvangt en dat we de e-mail in behandeling hebben.

Flexibel en schaalbaar e-mailmanagement

Voordat we voor u aan de slag gaan, maken we duidelijke afspraken over hoe we de e-mails afhandelen. Zo maken we met u een plan voor klachtenafhandeling en de tone of voice van de e-mails. Ook spreken we af op welke wijze we aan u rapporteren. We kunnen maandelijks rapporteren over het aantal e-mails dat we verwerkt hebben, maar we kunnen ook een wekelijkse update geven.

Bij Call Care begrijpen we als geen ander dat flexibiliteit een belangrijk aspect van e-mailmanagement is. Daarom stemmen wij onze werkwijze geheel af op uw wensen en heeft u bij ons de mogelijkheid om op- en af te schalen op de momenten dat u dat wil. Zo springen we graag bij tijdens periodes dat veel van uw eigen personeel met vakantie is. Op momenten dat het rustiger is met e-mails schakelt u onze diensten weer eenvoudig af.

Aanmelden voor e-mailafhandeling door Call Care

Wilt u gebruikmaken van e-mailafhandeling door Call Care? Meld u dan eenvoudig aan via ons contactformulier en laat ons uw e-mails beantwoorden. Combineer deze dienst met onze andere mogelijkheden zodat u tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden!

Heeft u een vraag?

Bel ons op: (010) 280 33 33

Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ