Callcenter Den Haag

Bent u op zoek naar een Callcenter in Den Haag? Call Care is actief in heel Nederland, dus ook in Den Haag.

Callcenter diensten in Den Haag

Call Care is gespecialiseerd in het verlenen van telefoondiensten. Wij werken voor ZZP’ers, kleine tot  (middelgrote MKB organisaties, met of zonder eigen telefonistes.

Wij zijn uw organisatie graag van dienst als het gaat om telefoonbeantwoording, agendabeheer, e-mail afhandeling, telemarketing campagnes en/of helpdesk service.

Hoe werkt Call Care?

Wanneer en hoe vaak u wilt, schakelt u uw telefoonverkeer naar ons door, zonder overleg. Onze medewerkers zien in ons systeem hoe ze uw telefoongesprekken correct afhandelen. Door het telefoonscript dat wij samen met u inrichten, gebeurt dit altijd dezelfde manier. Het is ook mogelijk om tijdelijke instructies in ons systeem, bijvoorbeeld gedurende een bepaalde periode, op te nemen. Denk aan een tijdelijke marketingactie of afwezigheid van een van uw medewerkers.  Binnenkomende gesprekken verbinden we door, de koppelen wij direct terug per e-mail of sms. Met de diensten van Call Care heeft u geen omkijken naar uw telefoonverkeer.

Ruim twintig jaar ervaring als callcenter

Call Care beschikt over ruim twintig jaar ervaring als callcenter. Wij beschikken over veel expertise op het gebied van advocatuur en zorg. Daardoor kennen wij de bijbehorende vaktermen en uiteraard werken wij discreet. Daarnaast neemt Call Care ook voor diverse partijen de telefoonservice en het agendabeheer uit handen. Call Care verleent haar diensten inmiddels aan meer dan 100 advocatenkantoren. Kwaliteit en professionaliteit zijn onze kenmerken. Naast advocaten verzorgen wij uiteraard ook antwoordservice voor diverse andere kleine tot middelgrote ondernemers.

Vrijblijvend een maand op proef

Wij geloven in onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Maak kennis met Call Care en wat wij voor u kunnen betekenen middels een vrijblijvende proefmaand. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op. Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.