Continue telefonische bereikbaarheid voor het MKB

Uw bedrijf moet goed bereikbaar zijn. Een onbeantwoord gesprek kan leiden tot gemiste omzet. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken als u uw telefoonverkeer (gedeeltelijke) uitbesteedt.

Hoe goed bent u bereikbaar?

Heeft u zich dat weleens afgevraagd? Het is een misverstand dat één receptionist(e) al uw telefoontjes kan opvangen. Regelmatig zijn er pieken, waarin meerdere gesprekken tegelijk binnenkomen. Ook heeft uw receptionist(e) af en toe pauze, of ontvangt die bezoekers.
Door op sommige momenten uw telefoonverkeer naar ons door te schakelen, mist u geen enkele oproep. Onze telefonistes staan uw relaties op de afgesproken manier te woord, en handelen de gesprekken snel en kundig af. U bepaalt zelf hoe vaak en wanneer u naar onze telefoonservice doorschakelt.

Ook kunt u onze telefoonservice eenvoudig inzetten bij ziekte of verlof van uw receptioniste.

Klantenservice of helpdesk ondersteunen

Wij kunnen ook de klantenservice (link naar klantenservice) of helpdesk van uw bedrijf ondersteunen, zodat elke beller snel wordt geholpen en tevreden ophangt. Dat kan permanent of op drukke momenten, als uw eigen klantenservice- of helpdeskmedewerkers niet alle gesprekken snel genoeg kunnen behandelen. Ook bij afwezigheid van uw medewerkers door ziekte of verlof kunt u ons inzetten.

Getrainde medewerkers
Met een intensief introductietraject bereiden wij onze medewerkers voor om uw klantenservice of helpdesk te ondersteunen. Daarin leren ze bijvoorbeeld de belangrijkste terminologie uit uw vakgebied kennen, welke beleving u wilt uitstralen met uw product of dienst, en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen. Om onze medewerkers scherp en kundig te houden, coachen en trainen we hen regelmatig.

Pluspunten
Volgens onze klanten leveren wij op de volgende punten toegevoegde waarde:

  • klanttevredenheid
  • flexibiliteit
  • effectieve inzet eigen medewerkers
  • kostenbesparing

Wilt u kennismaken met ons?
Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Telefonische Bereikbaarheid MKB

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

“in staat alle 11.000 medewerkers efficiënt en foutloos in te plannen”

Sodexho Altys Manager Business Support

Sodexo

"er wordt goed oplossingsgericht met mij meegedacht..."

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs Podotherapeut

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs
Wat andere klanten zeggen...