Profesioneel de storingsdienst uitbesteden

Call Care kan u 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar ondersteunen op het gebied van storingsdiensten.  Dat maakt ons een verlengstuk van uw (service)organisatie.

Hoe werkt onze storingsdienst?

Aan de hand van uw instructie stellen wij bij een binnenkomende melding allereerst de prioriteit van de storing vast. Als de situatie direct actie vereist, nemen wij contact op met de dienstdoende monteur. Bij geen gehoor kunnen we een aantal belpogingen doen, automatisch een SMS-bericht versturen, of het bericht doorzetten naar een dienstdoende leidinggevende. Alle gemelde storingen koppelen we per e-mail terug of registreren we direct in uw backoffice-systeem.

Altijd dezelfde procedure

U ontvangt van ons een uniek doorschakelnummer waarmee wij automatisch uw bedrijf herkennen. Omdat wij werken met een vast telefoonscript en daaraan gekoppelde instructies, weten onze medewerkers hoe zij uw storingsmeldingen correct kunnen afhandelen en altijd op eenduidige wijze. Voor de beller is het dan ook net of we bij u op kantoor zitten. Eventuele tijdelijke instructies over bijvoorbeeld beschikbaarheid van uw medewerkers, ziekte of verlof, verwerken we direct in het systeem. Binnen een halve werkdag kunnen we onze storingsdienst voor u operationeel hebben.

Kennismaken met onze storingsdienst?

Middels een proefmaand overtuigen wij u graag van onze toegevoegde waarde.Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op. Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Complete Klantenservice via Call Care

Onze storingsdienst is onderdeel van onze klantenservice, net als de diensten orderverwerking en helpdesk ondersteuning. Wellicht kunnen we u ook op die vlakken ondersteunen? Dat kan permanent, of alleen op piekmomenten. Met Call Care is uw bereikbaarheid gegarandeerd!

 

 

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

"Voor mijn podotherapiepraktijk vind ik een goede telefonische bereikbaarheid erg belangrijk..."

Podotherapie Voet op maat Podotherapeut

"er wordt goed oplossingsgericht met mij meegedacht..."

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs Podotherapeut

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs
Wat andere klanten zeggen...