Accurate reserveringsservice

Als het gaat om reserveringen kunnen wij uw bedrijf op deze manieren ondersteunen:

  • Wij kunnen alle reserveringstaken uit handen nemen
  • Uw reserveringsafdeling ontlasten tijdens pieken in het telefoonverkeer
  • Eerstelijns afhandeling van reserveringen in het backoffice-systeem
  • Afhandelen van complete arrangementen
  • Behalve het maken van reserveringen handelen wij ook e-mails af
  • Of we voeren in opdracht van de marketingafdeling gerichte outboundcampagnes uit die voldoen aan de laatste richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) link.

Reserveringen: hoe werken wij?

Om u op de juiste (piek)momenten te kunnen ondersteunen, zorgen we dat we inzicht krijgen in het aanbod van uw telefoonverkeer. Voor het inrichten en operationaliseren van deze dienst besteden wij vervolgens veel aandacht aan het trainen en begeleiden van onze medewerkers. Ze leren bijvoorbeeld de belangrijkste terminologie uit uw vakgebied kennen, welke beleving u wilt uitstralen met uw product of dienst en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen. Door bovendien specifieke informatie over uw bedrijf op te nemen in ons systeem, kunnen onze medewerkers uw relaties altijd op eenduidige wijze te woord te staan.
Met deze zorgvuldige werkwijze zijn onze medewerkers het verlengstuk van uw reserveringsafdeling.

Kennismaken met onze dienst reserveringen?

Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Ook mogelijk: online agendabeheer
Online agendabeheer ligt in het verlengde van onze dienst reserveringen. We bieden online agendabeheer aan in combinatie met onze telefoonservice. Dat houdt in dat onze telefonistes uw afspraken inplannen binnen de door u aangegeven beschikbare periodes. Op welke manier we uw agenda beheren, bepaalt u helemaal zelf. Bijvoorbeeld welke delen van de agenda onze telefonistes mogen inzien, of in hoeverre uw relaties zelf afspraken kunnen inplannen.

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

"Voor mijn podotherapiepraktijk vind ik een goede telefonische bereikbaarheid erg belangrijk..."

Podotherapie Voet op maat Podotherapeut

"Onze telefonische bereikbaarheid is sterk verbeterd..."

FP-Ruys Manager Customer Support

FP-Ruys
Wat andere klanten zeggen...