Orderverwerking zorgvuldig uitbesteden

Telefoontjes van klanten die iets bij u willen bestellen, mag u niet missen. U wilt daarom voorkomen dat (mogelijke) klanten in een wachtrij komen, of helemaal niet geholpen worden. Wij kunnen u ondersteunen, zodat klanten altijd hun bestelling kunnen doen. Samen helpen we al uw (mogelijke) klanten snel en adequaat.

Hoe werkt onze orderverwerking?

Telefoongesprekken naar ons doorschakelen kan permanent, of op piekmomenten. Om goed voorbereid te zijn op uw telefoontjes leren onze medewerkers uw bedrijf in trainingen kennen. Welke producten of diensten levert u, welke beleving wilt u uitstralen en wat zijn de antwoorden op de meest gestelde vragen?
Door deze voorkennis en door de heldere instructies in het telefoonsysteem zien onze medewerkers bij een binnenkomende oproep meteen dat het gaat om een orderverwerking van uw bedrijf. Wij staan de beller netjes te woord en voeren de bestelling door in uw backoffice-systeem. Eventueel kunnen wij voor u ook de bestellingen via e-mail verwerken.

Kennismaken met onze dienst orderverwerking?

Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Ook interessant voor u?

In het verlengde van orderverwerking bieden wij ook deze diensten:
* Reserveringen:
Wij handelen bijvoorbeeld eerstelijns reserveringen af in het backoffice-systeem.
* Helpdesk: Op twee manieren kunnen we samen uw helpdesk optimaliseren: de pieken in het telefoon- en e-mailverkeer opvangen en de productiviteit van uw helpdeskmedewerkers verbeteren.
* Storingsdienst: Onze storingsdienst kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar gebruiken. Dat maakt ons een verlengstuk van uw (service)organisatie.
* E-mail beantwoording: Uw klant/relatie verwacht in toenemende mate een snelle en adequate reactie. Wij behandelen alle e-mail die bij ons binnenkomt binnen 24 uur op de door u aangegeven manier.

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

"er wordt goed oplossingsgericht met mij meegedacht..."

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs Podotherapeut

Praktijk Podotherapie Rob Masseurs

"Binnen 24 uur was alles geregeld en het geeft enorm veel rust..."

Lilys Law Advocaat

Lilys Law
Wat andere klanten zeggen...