Opvang overflow tijdens piekmomenten

Telefonisch goed bereikbaar zijn op uw algemene nummer is belangrijk. Een onbeantwoord gesprek of een lange wachttijd kan leiden tot ontevredenheid bij de beller of zelfs tot gemiste omzet.

Piekmomenten zijn soms onvoorspelbaar

Ondanks een fulltime aanwezige receptioniste/telefoniste kan uw bedrijf toch telefoontjes missen, bijvoorbeeld als er gelijktijdig mensen bellen. Ook heeft uw receptionist(e) af en toe pauze, of ontvangt die bezoekers. Door het telefoonverkeer (gedeeltelijke) uit te besteden, bent u beter bereikbaar. Bovendien geeft onze telefoonservice u flexibiliteit in geval van ziekte of bij verlof van de receptionist(e).

Hoe werkt onze telefonische opvang overflow ?

Wanneer en hoe vaak u wilt, schakelt u de telefoon naar ons door, zonder overleg. Ook kunt u de telefoon automatisch laten doorschakelen op de momenten dat uw receptionist(e) in gesprek is. Onze medewerkers zien in ons systeem hoe zij uw telefoontje correct behandelen. Zo verbinden wij op dezelfde manier als uw eigen telefoniste doet, gesprekken door met de betreffende afdeling of persoon in uw organisatie. Als dat niet lukt, nemen wij een bericht aan en we versturen die afhankelijk van de urgentie per mail of SMS.

We bieden ook digitale opvang overflow

Behalve met het opvangen van de telefonische overflow, kunnen we u ook ondersteunen met:
* Het beantwoorden van e-mailUw klant/relatie verwacht in toenemende mate een snelle en adequate reactie. Wij behandelen alle e-mail die bij ons binnenkomt binnen 24 uur op de door u aangegeven manier. Vragen die wij niet kunnen beantwoorden, sturen we meteen door naar de betreffende afdeling of persoon bij uw bedrijf.
* Orderverwerking: Samen helpen we al uw (mogelijke) klanten snel en adequaat, zodat zij hun bestelling zo snel mogelijk krijgen toegestuurd.
* Reserveringen : Wij handelen bijvoorbeeld eerstelijns reserveringen af in het backoffice-systeem.

Kennismaken met onze opvang overflow?

Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

"Nooit meer een gemist telefoontje..."

Duchenne Parent Project Voorzitster

Duchenne Parent Project

"Voor mijn podotherapiepraktijk vind ik een goede telefonische bereikbaarheid erg belangrijk..."

Podotherapie Voet op maat Podotherapeut

Wat andere klanten zeggen...