Helpdesk uitbesteden

Samen kunnen we uw helpdesk optimaliseren. Dat doen we op twee manieren: de pieken in het telefoonverkeer opvangen en de productiviteit van uw helpdeskmedewerkers verbeteren.

Hoe werkt onze helpdesk?

Doordat we al veel helpdeskafdelingen ondersteunen, behandelen onze medewerkers de meeste telefoontjes snel, effectief en vriendelijk. De activiteiten die we uitvoeren lopen uiteen; van informatie verstrekken over uw product of dienst tot het verrichten van eenvoudige handelingen in een backoffice-systeem. Als onze medewerker de vraag niet direct kan beantwoorden, zet die deze door naar een specialist in uw organisatie. Op die manier kunnen de specialisten meer tijd besteden aan lastige vraagstukken, waardoor de kwaliteit van de hele dienstverlening verbetert.

Bovendien richten we de helpdeskfunctie in ons ICT-systeem zorgvuldig in, zodat de informatie makkelijk toegankelijk is voor onze medewerkers. Om die informatie actueel te houden, hebben we intensief contact met u als opdrachtgever.

Hoe bereiden van onze helpdesk voor?

Een intensief introductietraject bereidt onze helpdeskmedewerkers voor op hun taak voor uw bedrijf. Ze leren bijvoorbeeld de belangrijkste terminologie uit uw vakgebied kennen, welke beleving u wilt uitstralen met het product of de dienst en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen. Om onze medewerkers scherp en kundig te houden, coachen en trainen we hen regelmatig. Daarvoor gebruiken we opgenomen gesprekken.

Kennismaken met onze dienst reserveringen?

Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Alle diensten van onze klantenservice

Onze helpdeskondersteuning valt onder klantenservice, net als de dienst orderverwerking. Wellicht kunnen we u ook op die vlakken ondersteunen? Dat kan permanent, of alleen op piekmomenten.

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

“in staat alle 11.000 medewerkers efficiënt en foutloos in te plannen”

Sodexho Altys Manager Business Support

Sodexo

"Onze telefonische bereikbaarheid is sterk verbeterd..."

FP-Ruys Manager Customer Support

FP-Ruys
Wat andere klanten zeggen...