Correcte en efficiente e-mail afhandeling

E-mail is een efficiënt communicatiemiddel: de kosten zijn laag en u kunt met bijvoorbeeld een nieuwsbrief een grote groep klanten of relaties bereiken. Aan de andere kant verwacht de klant/relatie een snelle en adequate reactie. Wij kunnen u ondersteunen met het efficiënt organiseren van de e-mail afhandeling, zodat de interne productiviteit verbetert en de klanttevredenheid groeit. Kortom, het levert direct concurrentievoordeel op.

Hoe werkt onze e-mail afhandeling?
Wij behandelen alle e-mail die bij ons binnenkomt binnen 24 uur op de door u aangegeven manier. Vragen die wij niet kunnen beantwoorden, sturen we meteen door naar de betreffende afdeling of persoon bij uw bedrijf.
De doorlooptijd van het beantwoorden van e-mail houden wij voor u in de gaten. Daarover, en over het percentage eerstelijns afgehandelde e-mail kunnen we eventueel rapporteren.

Gespecialiseerd in verschillende branches
We werken voor bedrijven in allerlei branches, maar we zijn gespecialiseerd in de advocatuur, de zorg, het MKB en ondersteuning voor zelfstandig professionals. Wat betreft de advocatuur hebben onze medewerkers jarenlange ervaring bij met verschillende advocatenkantoren. Daardoor kennen zij de vaktermen, werken zij discreet en kennen zij het belang van geheimhouding in het vak. Bovendien zijn ze bekend met de diverse specialisaties van advocaten.

Kennismaken met onze e-mail afhandeling?
Met een proefmaand willen u graag overtuigen van onze toegevoegde waarde voor uw organisatie. Voor meer informatie over de proefperiode en de tarieven op maat nemen wij graag contact met u op.

Vraag informatie aan via het contactformulier of laat ons u bellen op een geschikt moment.

Ook interessant voor u?
Bij het afhandelen van e-mail kan het ook gaan om reserveringen en orders verwerken in het back-officesysteem, of om een helpdeskfunctie. Ook op die vlakken kunnen we u ondersteunen.

Neem direct contact op

Heeft u vragen?
010 - 280 3333
Stuur ons een e-mail
Wilt u liever teruggebeld worden? Maak een terugbelafspraak
  • 95% van uw telefoongesprekken beantwoorden wij binnen 10 seconden
  • Wij zetten nooit een beller in de wacht voor een wisselgesprek
  • Ervaren telefonistes (dames met een gemiddelde leeftijd van 35, in vaste dienst, spreken ABN en goed Engels, veel aandacht voor training en bijsturing, laag verloop)

Wij garanderen uw telefonische bereikbaarheid. Benieuwd naar hoe een glimlach aan de telefoon klinkt? Bel ons en oordeel zelf

Klantcases

"Enorm snel schakelen naar onze leden..."

Nederland Golft Directeur

Nederland Golft

"Onze telefonische bereikbaarheid is sterk verbeterd..."

FP-Ruys Manager Customer Support

FP-Ruys
Wat andere klanten zeggen...